PUS Logopedyczne potyczki 3. Głoski szumiące

719651

PUS Logopedyczne potyczki 3. Głoski szumiące   Logopedyczne potyczki 3. Głoski szumiące to książeczka PUS należąca do nowej mini serii książeczek logopedycznych, skierowanych do dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Seria „Logopedyczne potyczki” powstała z myślą o dzieciach, które mają trudności z automatyzacją głosek już wywołanych w mowie. Składa się z 4 części: - Głoski ciszące - Głoski syczące - Głoski szumiące - Głoski L-R Ćwiczenia zawarte w książeczkach tej serii zostały skonstruowane tak, aby zachować zasadę stopniowania trudności, czyli od najłatwiejszych do najtrudniejszych. Ich różnorodność pozwala dziecku ćwiczyć nie tylko wymowę, ale także szereg innych umiejętności, jak na przykład: myślenie logiczne i analityczne, koncentrację i uwagę, analizę wzrokową i słuchową, kategoryzowanie, szeregowanie, układanie sekwencji. Celem tych książeczek jest utrwalanie prawidłowej wymowy trudnych głosek podczas świetnej zabawy. Autorką książeczki Logopedyczne potyczki 3. Głoski szumiące jest Magdalena Rybka, logopedka pracująca na co dzień z dziećmi mającymi trudności z prawidłową wymową i jednocześnie popularna blogerka, poruszająca na swoim blogu wiele tematów związanych z logopedią i rozwojem dziecka. W bieżącej, drugiej już edycji tego tytułu, znajdują się także przygotowane przez nią także charakterystyczne czarno-białe ilustracje, które przyciągają uwagę dzieci i uatrakcyjniają żmudne ćwiczenia.   Logopedyczne potyczki 3. Głoski szumiące to książeczka, z której można korzystać w gabinetach logopedycznych, w terapii pedagogicznej, a także w trakcie zabaw w domu. Rozwiązywanie zawartych w niej zadań przy jednoczesnym układaniu klocków w zestawie kontrolnym PUS mocno angażuje uwagę dziecka oraz umożliwia samokontrolę poprawności wybranych odpowiedzi. To świetny motywator do dalszych ćwiczeń. System edukacji PUS jest sprawdzonym sposobem rozbudzania ukierunkowanej aktywności dziecka; jest pomocą dydaktyczną, którą można wykorzystywać na każdym etapie rozwojowym, umożliwiającą dostosowanie tematu i stopnia jego trudności do indywidualnych wymagań i potrzeb dziecka.