Logico Piccolo. Early bird. At school

2087020

Logico Piccolo. Early bird. At school, Wydawnictwo MAC   Dla dzieci w wieku 6-9 lat.  Serie ćwiczeń Logico Piccolo przeznaczone są dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Przy współpracy wykwalifikowanych pedagogów opracowano materiał, który swoją tematyką oraz formą graficzną zachęca do zabawy i nauki. Na kolejnych kartach dzieci odkrywają sytuacje i postacie, z którymi mogą się identyfikować. Każdą książeczkę, niezależnie od tego, do którego poziomu nauczania jest przeznaczona, można wykorzystać w wieloraki sposób, np.: - w pracy indywidualnej lub grupowej na zajęciach, - na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, - na zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych, - podczas ćwiczeń indywidualnych w domu. Na każdym poziomie kształcenia LOGICO uczy dziecko samodzielnego podejmowania decyzji, nie eksponując przy tym popełnionych błędów. Sprzyja to podniesieniu jego własnej wartości, a przy okazji uczy odpowiedzialności. Ćwiczenia są metodycznie przemyślane, a ich tematyka tak zróżnicowana, że dziecko przy okazji bezstresowego utrwalania znanych mu już treści, poznaje nowe. Atrakcyjne ćwiczenia zawierają elementy rozwijające u dziecka sferę intelektualną, emocjonalną i manualną, a to wszystko dzieje się podczas zabawy. LOGICO PICCOLO to zestaw doskonałych ćwiczeń wspierających rozwój dziecka, budzących jego ciekawość poznawczą, a nade wszystko uczących samodzielnego myślenia.   Tematyka zawarta w książeczce Early bird. At school: - In front of the school. Uzupełnianie zdań rzeczownikami „I can see…” - School uniforms. Uzupełnianie zdań rzeczownikami i przymiotnikami oznaczającymi kolory; „For school I’m wearing…” - In the classroom. Uzupełnianie zdań rzeczownikami; „I can see the…” - School things and numbers. Uzupełnianie zdań liczebnikami głównymi i rzeczownikami; „I can count…” - On the desk. Uzupełnianie zdań rzeczownikami; „On the desk I can see…” - Where are the school things? Łączenie zdań z odpowiednimi obrazkami (przyimki) - Classroom activities: what we are doing? Nazywanie czynności; “We are…” - What are the pupils doing in the classroom? Nazywanie czynności; “They are…” - Subjects the pupils like the best. Nazywanie czynności; “John likes…the best” - Shapes – numbers – colours. Uzupełnianie zdań czasownikami, rzeczownikami i liczebnikami; „What are they doing?” - Doing Maths. Obliczanie działań matematycznych I wskazywanie wyników (liczebniki główne) - Classroom phrases. Łączenie obrazków z odpowiednimi zdaniami rozkazującymi - Breaktime – Sport activities. Uzupełnianie zdań rzeczownikami; „I can see…”, „I can play…” - Playtime activities. Nazywanie czynnośći; „They are…” - A day at school. Łączenie obrazków z odpowiednimi zdaniami (plan zajęć) - Riddles. Rozwiązywanie zagadek   Propozycje atrakcyjnych ćwiczeń zawarte w niniejszej pozycji, a także możliwość manipulowania guzikami podczas poszukiwania prawidłowego rozwiązania sprawią, że dzieci będą się chętniej uczyć, spontanicznie sięgając po zadania o charakterze zabawy. Dzięki temu ich praca przyniesie większe efekty. Nie bez znaczenia jest fakt, że w trakcie wykonywania zaproponowanych ćwiczeń nauczyciele lub rodzice będą mieli szansę szybko ustalić, które dzieci mają trudności z czytaniem (w związku z obniżoną sprawnością percepcji wzrokowej, słuchowej czy orientacji przestrzennej) i podjąć natychmiastowe działania kompensacyjne. Do kompletu należy dokupić ramkę nr indeksu 2080001:    Ramka Logico Piccolo Jak to działa? - wsuń książeczkę z wybranym zadaniem w plastikową ramkę - zapoznaj się z poleceniem i przesuń kolorowe guziki na miejsce przy wybranym rozwiązaniu - odwróć kartę na drugą stronę i porównaj ustawienie guzików z odpowiedziami